FAQs

FAQ-s - Czyli najczęściej zadawane Pytania

Poniżej zamieszczone są często zadawane pytania. Jeśli niema odp na Twoje pytanie, wówczas z skontaktuj się z nami.


Pytania i odpowiedzi

Tak! - Pogoda nie ma wpływu na odbiór Internetu. Jedynie gdy wyniku np silnego wiatru zerwie antenę z masztu lub gdy uderzy w nią piorun i spali urządzenia.
Nie! - Internet bezprzewodowy może być tak samo szybki jak dostęp do Internetu drogą kablową a w nie których przypadkach nawet szybszy.
Nie. Żadna linia telefoniczna nie jest potrzebna. Sprzęt który będzie założony podczas instalacji w zupełności wystarczy.
Umowę można wybrać sobie wg. uznania. Będzie ona na czas nieokreślony, rok lub na dwa lata.
Zwykle gdy od dłuższego czasu niema Internetu, lub gdy planowana jest przerwa w dostawie Internetu, wysyłane są SMS-y z informacja co się dzieje i kiedy Internet zacznie działać. Czasem jednak sms-y nie są wysyłane wówczas informację można znaleźć pod tym adresem: http://172.16.1.1/Natomiast gdy nie otrzymałeś/łaś SMS-a prosimy najpierw wyłączyć urządzenie które odbiera Internet, a jeśli są inne dodatkowe urządzenia np. router WiFi jego również trzeba wyłączyć na 1min. Następnie włączyć wyłączone urządzenia, odczekać około 1-2 i spr. czy Internet powrócił.Jeśli ten zabieg nie pomaga być może jest wyłączona karta radiowa lub sieciowa w zależności od rodzaju odbioru która należy włączyć. Innym powodem może być odpięty kabel sieciowy lub rozłączona karta radiowa zwykle najczęściej używana w laptopach. Prosimy również spr. czy wszystkie urządzenia są włączone do prądu, czasem zdarza się, że może być wypięty zasilacz lub kabel sieciowy.Jednak gdy powyższe czynności nie pomagają proszę spr ten adres: http://172.16.1.1/. Jeśli pojawi się strona "Centrum Informacji Klienta" oznaczać to będzie, że dostęp do serwera jest, wówczas awaria może być po naszej stronie lub u naszego dostawcy, w tedy zwykle wysyłane są wiadomości SMS lub na stronie jest zamieszczana informacja.